X
شنبه, ۲۵ مرداد ۱۳۹۳ ۱۱:۱۶ ۲۳۵۵
چچ

منشور سازمان

منشور اخلاقی کارکنان صنعت ،معدن و تجارت استان همدان     


باایمان به اراده خداوند متعال و در جهت کسب رضایت حق‌تعالی و حفظ منافع عموم به ارائه خدمات به شهروندان پرداخته و جلب رضایت آنان را سرلوحه امور خود قرار می‌دهیم.
 
بر این باوریم که مردم، متولیان این سازمان‌اند، و ازاین‌رو حضور آنان در سازمان را مغتنم می‌شماریم.
   
با رعایت نظم ، آراستگی ، وقت‌شناسی، مسئولیت‌پذیری و با رعایت ادب، نزاکت عدالت و انصاف آماده پذیرش ارباب‌رجوع در سازمان ( ادارات، سازمان‌ها و شرکت‌های تابعه ) هستیم.
 
بر این باوریم که عزت، احترام و تکریم مراجعان از مهم‌ترین مسئولیت ماست و تمام تلاش خود را معطوف حفظ شخصیت و جایگاه ارباب‌رجوع در فرآیند ارتباطات متقابل می‌نماییم.
   
 انجام امور شهروندان را در کوتاه‌ترین زمان ممکن ضروری دانسته و کوشش خواهیم کرد تا از اتلاف وقت آنان در سازمان جلوگیری کنیم.

تلاش می‌کنیم بااطلاع رسانی و شفافیت امور و پرهیز از ابهام از شایعه‌سازی پیشگیری کنیم

از مظاهر فساد اداری نظیر تبعیض سفارش و از پذیرش هرگونه هدیه تحت هر عنوان جدا اجتناب نماییم
  
مصمم هستیم تا امکانات و تسهیلات لازم را برای آسایش و آرامش و استقرار مراجعین در فضای مناسب اداری اختصاص داده و خدمات خود را باکیفیت مطلوب و به شیوه‌ای مناسب و نوین در اختیار آنان قرار دهیم.

خود را موظف می‌دانیم تا در حوزه فعالیت خود هرگونه اطلاعات و توضیحات کافی موردنیاز شهروندان را به‌سرعت و با توجه به مقررات برای آنان فراهم آوریم.

   بر این اعتقاد هستیم که مبنای ارزیابی فعالیت ما جلب نظرات و میزان رضایت مردم  است، ازاین‌رو با ایجاد تمایلات مثبت به کار و متناسب با نوع فعالیت به تلاش مجدانه و صادقانه در سازمان می‌پردازیم.
   
استقبال خود را از انتقاد وپیشنهادات مراجعین در کلیه مصادیق امور سازمان اعلام و در جهت ارج نهادن به نظرات مردم، از آن به عنوان زمینه ساز رشد و ارتقاء خدمات سازمان استفاده می کنیم
   
ستاد طرح تکریم مردم و جلب رضایت ارباب رجوع صنعت ،معدن و تجارت استان همدان     
  

آدرس کوتاه شده:
No Cache
Generate time: 1.9717378616333
Query time: 1.2399724324544