X
یکشنبه, ۰۹ تیر ۱۳۹۸ ۱۱:۲۸ ۳۰۶
چچ

راهبرد مشارکت در تارنما

راهبرد مشارکت در تارنمای سازمان

این سازمان در راستای دستیابی به اهداف خود و در چارچوب قوانین، ضوابط و مقررات مربوطه، نهایت سعی و تلاش خود را می‌نماید تا بتواند با ارائه خدمات بهتر رضایتمندی مراجعین را تأمین نماید. لذا:

در جهت خدمت‌رسانی بهتر، رفع نواقص و دریافت نظرات کاربران، امکان نظرسنجی را در پرتال فراهم نموده است.

  • در این پرتال سعی شده است تا کلیه استانداردهای موردنیاز اعم از کاربرپسند بودن، شفافیت، کیفیت خدمات، دسترس‌پذیری، دسترس‌پذیری اطلاعات و سایر استانداردهای مربوطه رعایت گردد.
  • اصلاح و بهبود روش‌های ارائه خدمات و اطلاع‌رسانی به مراجعین از طریق پرتال ایجاد و همواره مدنظر مسئولین این سازمان بوده است.
  • اهمیت به اطلاع‌رسانی و بروز رسانی اخبار، اطلاعیه‌ها و ... در پرتال سازمان یکی از مهم‌ترین اهداف این سازمان مطرح‌شده است.
  • دریافت و رسیدگی به شکایات، پیشنهاد‌ها و انتقادات مراجعین و پاسخگویی به آن‌ها در پرتال سازمان فراهم‌شده است.
  • در پرتال سامانه‌هایی ازجمله ثبت و ره‌گیری شکایات، ارتباط با رئیس سازمان، پیشنهادها و انتقادات، ارتباط با دفتر حراست، تالار بحث و گفتگو، درخواست ملاقات با رئیس سازمان و سایر سامانه‌های مرتبط به‌منظور پاسخگویی و دریافت بازخوردهای کاربران طراحی و پیاده‌سازی گردیده است.
  • زمینه دریافت پیام مخاطبین از طریق پست الکترونیکی hamedan@mimt.gov.ir و پاسخگویی به آن‌ها ایجادشده است.
  • این سازمان کلیه بخشنامه‌ها، آیین‌نامه‌ها، دستورالعمل‌ها و ضوابط اجرایی و ... را از طریق درگاه الکترونیک خود جهت اطلاع و استفاده در دسترس عموم قرار داده است.
  • انتقاد و پیشنهاد
  • نظرسنجی خدمات ارائه شده در میز خدمت الکترونیکی
  • سوالات متداول
  • ارتباط با مدیران سازمان
  • تالار گفتگو(جهت کاربران با دسترسی خاص)
  • بخشنامه و اطلاعیه ها
  • صفحات اجتماعی
آدرس کوتاه شده:
No Cache
Generate time: 1.6361859639486
Query time: 0.90477736790975